Tuesday 16 August 2016

İŞTE GELDİM BURADAYIM, BEN BU İŞTE YENİYİM!

Mevcutta kurumsal firmalarda tam zamanlı beyaz yaka olarak çalışan biz, çok ciddi bir kararla hayatımızı değiştirmeye karar verdik. ^.^

Eyy Kanada bekle bizi deyip uzun ve zor bir sürece adım attık ama zaman ilerledikçe baktık ki merak ettiklerimiz konusunda araştırma yapsak bile çok açıklayıcı kaynaklar bulamıyoruz. Hele bizim gibi bir adım atmadan önce bile her olasılığı araştıran, ince eleyip sık dokuyan tipler için bu tarz belirsizlikler hiç hoş olmuyor T.T

Bende dedim ki o zaman bir blog açayım, bu konuda yaşadığımız her şeyi not alayım, böylece bizim gibiler azıcık rahatlasın :)

Ama şöyle bir küçük problem var ki ben daha önce hiç blog yazmadım! ^.^'

Nasıl bir şey olacak bilemedim ama umarım burada yazacaklarım birilerinin işine yarar :)

Dip not: Bizim kedinin ismi Çakıl yani aslında Mauk diye bir kedi yok ama Çakıl evde sürekli Mauk Mauk sesleriyle gezdiği için çocuğumun takma adı oldu bu :)

Arkada: Shiki OST

No comments:

Post a Comment